19 oktober, de laatste dag tot onze vlucht vanavon - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van monique Schaap - WaarBenJij.nu 19 oktober, de laatste dag tot onze vlucht vanavon - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van monique Schaap - WaarBenJij.nu

19 oktober, de laatste dag tot onze vlucht vanavon

Door: Ilromoro

Blijf op de hoogte en volg monique

19 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag onze laatste dag, de 19e oktober.
Er zitten al weer een heleboel dagen op en we gaan zeker deze laatste dag tot het laatste moment vol gooien met dingen om te doen. Hop on, hop off bus, Stadium, shoppen, dus je ziet het, een vol programma. Nu maar hopen dat de weersvoorspelling er naast zit.
Vanmorgen leek het er op dat het mee zou vallen, maar het werd er niet beter op. Na het ontbijt alles bij elkaar gezet en toen op weg naar de bus. Het hield op met zachtjes regenen en de bus liet erg op zich wachten. We namen nu maar gelijk de Hop on, en reden toen de tour rond Kaapstad. Nog even uitgestapt bij het kasteel, maar dat viel wat tegen.
Toen maar gelijk door naar het Stadium om een tour te doen. Maar eerst even lekker lunchen. Mensen wat hadden ze een keuze zeg!!!
Daarna was het bijna tijd om naar het Stadium te gaan. Het hield helaas op met zachtjes regenen en ik was de enige met een jas. Dus de rest was blij dat ze naar binnen konden.
Wat een mooi stadium zeg. Kan zien dat het spatje nieuw was zeg. En heel erg groot. We mochten overal even een kijkje nemen, ook in de kleedkamers en mochten ook naar het veld lopen. Niet erop maar het wel aanraken!!! Wat een zacht gras. Komt uit Zwitserland. Ze hebben zelfs een politiebureau in het stadium en een security-netwerk dat alles in en om het stadium kon bekijken en ook vier politie cellen, waar criminelen in weggezet kon worden als je iets uithaalde in het stadium
Daarna leek de regen een beetje af te zakken. Liepen naar het Waterfront terug om dat nog even rond te neuzen. Niet veel bijzonders gezien en toen om vier uur richting bus. Helaas liet de bus naar Sea Point (richting het hotel) op zich wachten. Om vijf uur kwam er eindelijk een aan en konden we drijfnat naar het hotel, omdat het toen hoosde!!!Daar aangekomen hebben we gezamenlijk besloten om toch maar te douchen, alleen al om warm te worden!!!! Neill een van de managers zei dat we nog mazzel hadden, want de rest van het weekend zou het alleen nog maar heeeeeel hard gaan regenen. Maar het blijft jammer dat je zo van je vakantie afscheid moet nemen!!!
Voor de rest wordt het chillen en deze blog versturen. Zo blijven jullie tot een uur of zeven nog op de hoogte van onze perikelen.
Voor de liefhebber. We vliegen vanavond om half twaalf met KLM en landen IP morgen ochtend om elf uur!
De taxi komt om zo oppikken dus ik ga nu afsluiten. Ik spreek de meesten binnenkort weer. Hopelijk een goede vlucht en gezond weer in Nederland!!,

• 21 Oktober 2012 - 20:26

De Zijdenbossen:

We hebben genoten van t verslag
    Bon voyage !!!