Weer terug in ons kikkerlandje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van monique Schaap - WaarBenJij.nu Weer terug in ons kikkerlandje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van monique Schaap - WaarBenJij.nu

Weer terug in ons kikkerlandje

Door: Ilromoro

Blijf op de hoogte en volg monique

31 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Op verzoek toch nog even een update.
We zijn inmiddels al weer een week in ons kikkerlandje, maar ik mis Zuid Africa nog wel hoor. Gewoon het relaxte leven, van niets moet en zo.
Na een goede vlucht van iets minder dan elf uur met veel beenruimte weer terug in Nederland. Het was hier zowaar warmer dan in Kaapstad. Bizar hoor. Alle foto's in de laptop gezet en bekeken. Zowaar ook die ik gewist had op mijn camera nog terug kunnen halen. Puff, dat was wel een opluchting hoor. Als je denkt dat je zo'n zestig foto's denkt kwijt te zijn en ze toch terug vindt!!!!
Nu bedenken wat we in welk boek willen. En willen we hemen een echt foto boek ofin een. Digitaal gemaakte? Mochten jullie suggesties hebben, horen we het graag. We nijgen nu naar beiden, maar dat gaat wel in de papieren lopen. Voor diegenen die de foto's graag willen zien, dan moeten jullie even bellen en langs wippen/komen als jullie niet willen wachten op de boeken. Dat zijn er wel zo'n twee-duizend....... Dus.
Dat was het afscheid van onze blogg van Zuid Africa en wie weet maak ik er nog eens een voor een andere verre reis!,
De groeten en blijflief. Voor elkaar.